OKTATÓINK

Lócsi István

SzakterületHOT IRON, KETTTLE&CROSS

Rólam
Lócsi István vagyok, sportedző. 7 éves koromtól kezdve sportolok. Szertornával kezdődött, majd testépítés, végül erő- és állóképességi edzések kerültek előtérbe. 10 éve tartok edzéseket, a német Iron System licence alá tartozó Hot Iron-t, valamint saját koncepció, és név alatt Kettle&Cross-t. Célom elérni, hogy a test alapképességei, funkciói, minél magasabb szinten működjenek, és folyamatosan egymással párhuzamosan fejlődjenek. Légy erősebb, kitartóbb, reagálj gyorsabban, teljesíts rövidebb idő alatt, fejleszd az egyensúlyod, légy nyúlékony, és laza, csináld pontosabban, és jobb stratégiával! Ezek eléréséhez, olyan mozgásmintákat kövess az edzések során, amit a mindennapi életben is hasznosítani tudsz! Az óráimon ezeket megtalálod!

Kettle&Cross általánosan: Csoportos, funkcionális, alapképesség fejlesztés. Funkcionális, mert olyan mozgásmintákat követ és olyan kihívásokra készít fel, melyek a hétköznapi életben, sportban, munkában, stb. hasznosulnak. „Tíz általánosan elfogadott fizikai képesség a keringés-légzés állóképessége; kitartás; erő; hajlékonyság; teljesítmény; gyorsaság; koordináció; agilitás; egyensúlyérzék; pontosság. Annyira vagy fitt, amennyire jellemzőek rád ezek a képességek.” Egy edzés annyira fejleszti fittségünket, amennyire képes ezeket a képességeket egyszerre fejleszteni, erről szól a Kettle&Cross! Eddz csoportban: a csapat, a társad, a zene visz előre, sokkal nagyobb teljesítményre leszel képes!

WOD órák (Hétfő, Szerda): annyit jelent “napi edzésterv” vagy “a nap edzése”. Crossfunkcionális feladatsorok, melyek a legsokoldalúbban és legváltozatosabban használnak egyszerű eszközöket, mint saját testsúly, súlyemelő rúd, súlytárcsák és súlyzók, medicin labda, ugródoboz, mászókötél, ugrókótél, gumikötél, húzódzkodó, kettlebell, gimnasztikai gyűrű, haskerék, evezőgép, traktorgumi, stb. Minden edzés más és más kombinációban, összetételben alkalmazza az eszközöket és gyakorlatokat.

Az órákon elsajátított tudással végrehajthatók lesznek: Benchmark WOD-ok(nemzetközi feladatsorok), Hero WOD-ok(nemzetközi emelt szintű feladatsorok), Saját WOD-ok(Edző által összeállított feladatsorok), ezekkel összefüggő tudásfelmérők és visszatesztelések.

Típusaik: For time(időre végrehajtott), EMOM(időegységenként végrehajtandó), AMRAP(többkörös), Chipper(nagyszámú feladatot magába foglaló), Ladder(növekvő ismétlésszámú), kombinált, stb.

TABATA órák (Péntek): Nagyintenzitású köredzés, melyen előfordulhatnak bármely Kettle&Cross órán elsajátított saját testsúlyos és eszközzel végzett gyakorlatok különböző kombinációkban: intenzív edzésmunka pihenőfázisokkal váltva.

HOT IRON

A HOT IRON egy súlyzó-rudas csoportos edzésforma. Izgalmas, dinamikus, biztonságos, tudományos alapú, és extrém hatékony, ha szép definiált test elérése a cél.
Az gyakorlatokat alapvetően kétkezes súlyzó szettekkel végzik a résztvevők, de ugyanúgy tartalmaznak saját testsúlyos gyakorlati mozgáselemeket, vagy tárcsákkal való edzéselemeket is. A HOT IRON tényleg segít elérni a kitűzött célokat, azaz a definiáltabb, szebb testet, jobb közérzetet, erősebb ön-és testtudatot, valamint biztosítja az érzést a résztvevőkben, hogy „igen, itt jó helyen vagyok, ez az én edzésem”. Az eredmény elérése érdekében érdemes a heti 2-3 HOT IRON edzést beiktatni.

A HOT IRON edzésrendszere a biztonság, és a hatékonyság érdekében periodizációra épül, a maximális hatás érdekében érdemes a programokat 8-12 hetente változtatni a következők szerint:

HOT IRON 1:
Súlyzóval végzett alapgyakorlatokat foglalja magába, miközben magas hatékonyságú edzést garantál. A HOT IRON 1 egy erő-állóképességi edzés, ahol magas (50-es) ismétlésszámmal dolgoznak a résztvevők. A legmagasabb fokú hatékonyság, és biztonság érdekében HOT IRON 1.-el érdemes kezdeni, és optimális esetben 8-12 hétig látogatni, heti 2 maximum 3 alkalommal. Mivel egy idő után a szervezet megszokja a terhelési ingert, (ismétlésszám, és gyakorlatok), javasolt átváltani HOT IRON – 2 re.

HOT IRON 2:
8-12 hét HOT IRON 1 után érdemes változtatni az edzésingeren, és áttérni HOT IRON 2 – re majd 8-12 hétig látogatni, ugyancsak heti 2 maximum 3 alkalommal. HOT IRON 2-t megnyújtott edzésidő, új, változatos, összetettebb gyakorlatok, még hatékonyabb feszesítés, és testzsír csökkentés jellemzi. Ez az edzés az erő-állóképességi és a hipertrófiás (izomnövelő) edzés között helyezkedik el. Megváltozott gyakorlatok, ingerek, valamint ismétlésszám jellemzi. 8-12 hét után, ha már szervezet alkalmazkodott a megváltozott edzési ingerekhez át kell váltani a királykurzusra az IRON CROSS-ra.

IRON CROSS:
Ez az edzés az IRON SYSTEM gyorsító sávja, ez teszi teljessé a HOT IRON edzésrendszer egyedülálló hatékonyságát. A teljes periodizációval a résztvevők elérhetik céljaikat: maximális testzsír-csökkentést, feszes, definiált testet. Ez az atletikus edzés viszonylag kevés ismétlésszámmal dolgozik, mint az előző edzések (maximum 8-12 ismételés) több feszesítő, anyagcserét aktiváló szövetet termel, és így gyorsabb anyagcserét idéz elő – egy 24 órán át tartó kalóriaégetést. Az órafelépítésnek köszönhetően a haladó HOT IRON résztvevők megtapasztalhatják, hogy milyen új kihívások rejlenek az alacsonyabb ismétlésszámú, nagyobb terheléssel történő gyakorlatokban.

KÖVETKEZŐ ÓRÁK

2019-06-17 - 2019-06-23

Óratípus

kedd (2019-06-18)
Aerobik terem 09:00 - 10:00 TRX - Samu Krisztina
Aerobik terem 17:00 - 18:00 TRX - Samu Krisztina
Aerobik terem 18:00 - 19:00 TRX - Samu Krisztina
Aerobik terem 19:00 - 20:00 Zumba - Horváth Ágnes
szerda (2019-06-19)
Aerobik terem 17:00 - 18:00 Walk Energie - Németh- Szandi Kata
Aerobik terem 19:00 - 20:00 Pound Fit - Simon Tíria
csütörtök (2019-06-20)
Aerobik terem 09:00 - 10:00 TRX - Samu Krisztina
Aerobik terem 17:00 - 18:00 World Jumping - Nagy Edit, Stoimaier Lisa, Jandrasits Andrea
Aerobik terem 19:00 - 20:00 TRX - Samu Krisztina
Aerobik terem 20:00 - 21:00 Zumba - Horváth Ágnes
péntek (2019-06-21)
Aerobik terem 20:00 - 21:00 Beautyrobic - Papp Nikolett
szombat (2019-06-22)
Aerobik terem 09:00 - 10:00 TRX - Samu Krisztina

2019-06-17 - 2019-06-23

IDŐPONTOT FOGLALOK

A weboldalon "cookie-kat" ("sütiket") használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban.

Adatvédelmi beállítások elmentve!
Adatvédelmi beállítások

Amikor meglátogat egy webhelyet az tárolhat vagy lekérhet az információkat a böngészőben, főként sütik formájában. Itt beállíthatja személyes cookie-szolgáltatásait.

Ezek a cookie-k szükségesek ahhoz, hogy a webhely működjön, és nem kapcsolható ki a rendszerünkben.

Fejlesztési okokból a Cloudflare-t CDN hálózatát használjuk. Ezzel a "__cfduid" cookie-t a biztonsági beállítások ügyfél-alapon történő alkalmazásával mentheti. Ez a cookie szigorúan szükséges a Cloudflare biztonsági funkcióihoz, és nem kapcsolható ki.
  • __cfduid

Összes tiltása
Összes engedélyezése